Levertijd & verzendkosten
LINGERIECOMPANY streeft altijd naar premium service en heeft onlangs de logistieke activiteiten herzien voor een efficiëntere, snellere en betere levering van orders. LINGERIECOMPANY hanteert geen minimum aan orderwaarde of ordervolume en garandeert dat alle bestellingen, groot en klein, op eenzelfde, uitstekende service kunnen rekenen.
Pakketten worden verzonden via PostNL en DPD
Wanneer u een bestelling plaatst, ontvangt u een track & trace code per e-mail met leveringsinformatie.
Als je meerdere artikelen tegelijk besteld hebt kunnen deze apart worden verzonden.
Wat doet de vervoerder als de klant niet thuis is bij bezorging?
De volgende dag wordt het artikel nogmaals aangeboden.
Als u aan geeft dat het bij de buren afgegeven mag worden.
Indien u de volgende dag nog niet aanwezig bent zal het pakket bij een afhaalpunt achtergelaten worden.
U krijgt dan een briefje in de bus waar het pakket gehaald kan worden.
Let op: er gelden andere leveringstijden en voorwaarden voor palletzendingen – u wordt hiervan op de hoogste gesteld door onze sales binnendienst.
Zie onderstaand voor de standaard PostNL-levertijden per regio (ter indicatie, geen garantie). Indien u vragen hebt over het transport en verzending van uw orders, kunt u ons altijd bereiken voor meer info of verdere assistentie van onze ervaren binnendienst.
VERZENDKOSTEN
Nederland | € 4,95 | ||
Belgie | € 7,25 | ||